ריבלין על חלוקת התיקים בליכוד: "נתניהו חושב על חוק צרפתי"

אסתי פלד No Comments on ריבלין על חלוקת התיקים בליכוד: "נתניהו חושב על חוק צרפתי"

ההסכמים הקואליציוניים וחלוקת התיקים בליכוד: יעקב ריבלין בשיחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" חושף פרטים מאחורי הקלעים של המו"מ | האזינו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על חוק הגיוס: "גדולי התורה ייתנו את דעתם בהמשך, אבל אין טעם כרגע להכניס את חוק הגיוס לתוך ההסכמים הקואליציוניים. הפלג מוביל עכשיו קמפיין בעד חוק טל, הם שולחים משלחות לרבנים שיפעלו בעניין, אולי הם רוצים לסנדל את כניסת יהדות התורה לממשלה, כי אחרת לא יהיה להם מה למכור".

"מה שצריך להיות בחוק הגיוס זה שכל מי שרוצה לשבת ללמוד יוכל לעשות זאת ללא הפרעה, הנוסח ואיזה חוק בדיוק לא חשוב כרגע" הוסיף ריבלין.

בהמשך חשף ריבלין פרטים מתוך ההסכמים של יהדות התורה וש"ס: "יש תיק חדש שהוקם וייקראו לו התיק לפיתוח חברתי, יהיה בו סגן שר ביהדות התורה, זה תיק שלא היה עד היום. בתוך ההסכמים כלולה הוזלה של התחבורה לבחורי ישיבה כמו סטודנטים, וכמובן הכנסת הערים החרדיות לתוך האזורים בהנחה".

"השקט מצד ש"ס בעצם אומר שהיא קיבלה את מה שהיא רצתה. היא לא חתמה על הסכם כדי לא לעורר סערה, בעניינים האידאולוגים ש"ס ויהדות התורה עובדות על אותם דברים".

לסיום התייחס ריבלין לחלוקת התיקים בתוך הליכוד: "אף שר בליכוד לא ייבחר לפי הכישורים שלו, כולם ייבחרו לפי רמת הנאמנות לנתניהו, בהמשך הדרך, כשיבוא החוק הצרפתי, והוא עוד יגיע, נתניהו לא יעביר חוקים רק לדרעי ולשאר, הוא לא יישכח את עצמו".

האזינו לשיחה:



0 תגובות